02.08.2016
Новини компанії

Гра починається. Ви готові?

Креативний підхід  до організації різноманітних корпоративних заходів для співробітників вже став візитною карткою компанії «Дуоком». Черговий доказ цьому – участь колективу компанії у інтелектуальній грі «Brainstorm», що відбулась 28 липня в одному з пабів Львова.

З назви «Brainstorm» (англ. «мозковий штурм») можна здогадатись, що це  гра для тих, хто хоче перевірити свою спритність, свої знання, вміння швидко та точно приймати рішення, аналізувати, працювати у колективі.

Загалом були присутні шість команд, кожна представляла окремий відділ компанії. Гра складалась з дев’яти раундів,  у кожному з яких треба було розгадати якусь загадку, вгадати мелодію, зібрати з літер слово і.т.д. Так, до прикладу, у першому раунді, який називався «Блеф» треба було дати відповідь «так» або «ні» щодо правдивості якогось твердження. У раунді під назвою «Мелодія» необхідно було назвати виконавця композиції.  При цьому час на те щоб дати відповідь був обмежений, тож всі були максимально зосереджені та працювали в команді.

 
 
 

Своїми враженнями від гри поділились її безпосередні учасники:

Андрій Костела, організатор гри, заступник керівника відділу житлової оренди нерухомості:

«Дуже радий, що провів такий захід для своїх колег. Було цікаво спостерігати за ними та дивитись на їхню командну роботу. Цілу гру трималась велика  інтрига.   Великий респект команді "Львівські отамани " які зробили злиття двох команд та зібрались в останню хвилину і стали переможцями нашої  гри. В загальному думаю, що гра пройшла на "Добре")). Пам'ятайте СЬОГОДНІ РОЗУМ В ТРЕНДІ.»

Оксана Клемба, менеджер відділу реклами:

«Мені дуже сподобалась гра, особливо те що там були присутні усі співробітники компанії «Дуоком». Це дало змогу ближче познайомитись і цікаво провести разом час. Було багато цікавих питань, всі команди були дуже активні і командний дух захоплював. Тож не шкодую, що прийняла участь у грі, було дуже цікаво і пізнавально. І хочу побажати щоб надалі в компанії "Дуоком" проводилось по більше такий заходів.»

Вероніка Козлова, адміністратор відділу продажу:

«Це було щось неймовірне, запекло-дружня боротьба, насправді дуже об'єднує. Скажу відверто не одразу ми зрозуміли, що буде відбуватись, проте підійшли до цього заходу дуже відповідально. Досить довго не могли визначитись з назвою команди,  у кожного були свої думки та побажання, та спільними зусиллями ми дійшли згоди, ще й музику підібрали. Думок що до самого корпоративу було досить багато, впевнена у тому, що ми їх реалізуємо наступного разу. Дуже хотілось би влаштовувати подібні зустрічі частіше! Хороший відпочинок, спілкування з колегами з інших відділів, знайомство з новими працівниками, можливість трішки відпочити від буденності,  зібратись з силами для подальшої продуктивної праці. Чудова організація Андрія допомогла у цьому. Велике йому спасибі від усього відділу.»

Христина Романівна Ковтун, генеральний керівник компанії:

«Відомо що у кожній грі є правила. Гра - це площадка з правилами, яка з однієї сторони зрозуміла, але водночас з іншої - непередбачувана. І саме в умовах непередбачуваності розкривається той потенціал компанії, який прихований стереотипною поведінкою робочих буднів. У такому корпоративному просторі як гра люди швидше знаходять спільну мову зі своїми бажаннями і зі своїм оточенням. Люди легше йдуть на контакт та знайомляться ближче, не бояться грати ті ролі, які хотіли зіграти в буденних робочих обставинах чи в житті, але побоювалися наслідків. Гра – кінцева, і в цьому ще один з її плюсів. Всі розуміють, що гра закінчиться і можна буде оцінити зроблений в грі вибір. Гра - це психологічно безпечний і творчо нескінченний простір для людини. У грі кожному співробітнику можна бути таким, яким він хоче.  І кожен набуває його безпечно для себе і навколишнього простору. І звісно важливою перевагою є те що у командній грі здобувається безцінний досвід взаємодії з іншими людьми.

У нашій компанії часто проводять різні заходи, в тому числі командні ігри. Це те що розкриває наших співробітників та дає новий погляд на звичні речі та формує нашу унікальну культуру в нашій компанії. Ключова місія нашої організації – «надати можливість побачити більше та обрати краще». Переконана у тому що це безперечно варто робити у формі корпоративних ігор.»

 
 

І, звісно ж, ми поспілкувались з капітаном команди-переможниці «Львівські отамани» - Миколою Онуфрієнком, керівником відділу купівлі-продажу нерухомості компанії «Дуоком»:

-- Микола, як ваша команда готувалась до цієї гри?
-- Особливої підготовки до гри "Брейншторм" члени моєї команди не проводили. Причина проста - ніхто чітко не знав, як гра повинна проводитись, ні її правил. Тому для нас всіх - це була хвилююча подія, адже  всі приймали участь перший раз у цій грі.

-- Що, на вашу  думку, сприяло перемозі?
-- Гра показала, що навіть, якщо люди не з одного відділу - знайти спільну мову не є проблемою. На мою думку, злагоджені дії, вияв ініціативи у окремі моменти кожного з членів команди, взаємодопомога принесли нам результат.

-- Які загальні враження від гри, чи були завдання важкими?
-- Всі члени команди отримали задоволення від гри. Було присутньо багато позитивних емоцій, азарту у грі. Завдання, які підготував організатор гри - Костела Андрій - були доволі цікавими та захоплюючими. Ніколи не думав, що мультфільми, які я переглядав у дитинстві - стануть у пригоді зараз.          

-- Чи усім учасникам вашої команди сподобалося?
-- Всім учасникам команди сподобалась дана гра.  Усі тепер з нетерпінням чекають наступної гри, щоб знову спробувати проявити свої вміння, навички та ерудицію.

-- Що б хотіли побажати на майбутнє?
-- На закінчення хотів би побажати й надалі отримувати позитивні емоцій, які ми відчули під час проведення гри.

 
  


 

Статтю підготував Анатолій Гриньох,

керівник відділу реклами компанії «Дуоком».