Робота в кол-центрі чи рекламному відділі менеджером з реклами ідеально вам підійде, якщо вас цікавить робота у Львові, на яку можна влаштуватися без досвіду і певних навичок, зверніть увагу на вакансії агентства нерухомості «Дуоком». Ми пропонуємо працевлаштування в комфортабельному офісі з конкурентною заробітною платою. Запрошуємо вас пройти співбесіду на посаду оператора call-центру. Наша команда потребує активних працівників, які вміють спілкуватися з людьми та готові розвиватися разом з нашим дружним колективом.

Робота: оператор у кол-центр, Львів

Компанія «Дуоком» шукає нових співробітників для роботи у Львові в офісі в контакт-центрі. Наша фірма - це одне з найбільших агентств нерухомості у Львові. Ми вже довгі роки користуємося довірою постійних клієнтів, і регулярно залучаємо до взаємовигідної співпраці нових клієнтів, яких цікавить оренда, купівля і продаж приватної та комерційної нерухомості.

Сфера нерухомості відкриває широкі можливості для наших працівників. Ви можете влаштуватися на роботу без стажу, особливих знань і навичок. Наші фахівці допомагають початківцям якомога швидше зрозуміти специфіку роботи в нерухомості та адаптуватися до нових умов. Якщо ви активна, товариська людина, якій подобається працювати з людьми, професія оператора контакт-центру - це саме те, що ви шукали. Зв'яжіться з нами для отримання більш докладної інформації.

Оператор контакт-центру у Львові: обов'язки

На перших етапах роботи в кол-центрі людина проходить навчання та отримує всі необхідні інструкції. Основні професійні обов'язки співробітника кол-центру включають у себе:

  • роботу з наявною базою даних;
  • здійснення вихідних дзвінків по клієнтській базі;
  • реєстрацію та прийом дзвінків;
  • внесення необхідних змін до наявної бази даних;
  • уточнення інформації по об'єкту та перевірку її актуальності;
  • обробку електронних листів.

Вакансії менеджера з реклами Львів

Ви також можете влаштуватися до нашої компанії на посаду менеджера з реклами. Робота в рекламному відділі передбачає адміністрування сайтів і порталів, вирішення організаційних питань, пов'язаних з рекламою компанії, а також моніторинг інформаційних порталів. Зарплата буде залежати від кількості робочих годин.

Ви можете спробувати влаштуватися до нашого агентства нерухомості на наступні вакансії:

  • оператор call- центру;
  • адміністратор кол-центру;
  • менеджер у відділ реклами;
  • адміністратор рекламного відділу.

Детальну інформацію про вимоги, які ми висуваємо до кандидатів на представлені посади, можна отримати у наших співробітників. Зв'язатися з нами ви можете за номером, вказаним на сайті.

Оператор call-центру: плюси та мінуси

Робота в колл-центрі зазвичай має хороші відгуки, особливо серед молодих фахівців і недавніх випускників вишів, які отримали таким чином можливість працевлаштуватися без досвіду. Проте, як і в кожній сфері, тут є свої недоліки. Далі ми поговоримо про плюси та мінуси роботи оператора в агентстві нерухомості.

Серед основних переваг роботи в нашому кол-центрі:

  • комфортабельний офіс (вам не доведеться працювати на вулиці, роздаючи листівки, або займатися розклейкою оголошень, ваше робоче місце буде обладнано всім необхідним);
  • оператор кол-центру має гнучкий графік (і хоча зазвичай його необхідно розписати приблизно на тиждень вперед, людина сама може впливати на організацію свого робочого часу);
  • оклад безпосередньо залежить від працівника та обмежується тільки його індивідуальними можливостями;
  • не потрібен диплом про вищу освіту, стаж роботи або додаткові навички (в нашій компанії вас навчать всьому необхідному).

Причиною відмови від роботи в кол-центрі можуть слугувати кілька причин. Розглянемо найбільш поширені з них:

  • погана стресостійкість (оператору доводиться працювати з різними людьми та шукати індивідуальний підхід навіть до клієнтів зі складним характером);
  • необхідність у повторенні однієї й тієї самої інформації (часто доводиться доносити однакові відомості до різних клієнтів, за рахунок чого оператор змушений повторюватися по кілька разів на день, що для деяких співробітників слугує досить неприємним моментом у роботі).

Пройти співбесіду: оператор кол-центру, менеджер з реклами

Якщо ви володієте терпінням, стійкістю до стресових ситуацій, гарною дикцією та мінімальними навичками спілкування з людьми, зв'яжіться з нами за телефоном або надішліть своє резюме на нашу електронну пошту. Ми з радістю допоможемо вам освоїти професію оператора call-центру.

Телефонуйте:
  • +38 098 498 44 14
  • +38 096 350 40 96
  • +38 032 244 58 29
    +38 032 245 54 92
Заходьте:
  • Львів вул. Вітовського, 5
  • Львів пл.Теодора 10,
  • Львів вул. Вітовського 10,
    Львів вул. П. Куліша 30,
    Львів вул. Замарстинівська 10