Знайдено 19 об’єктів
Сортувати:
16.02.2017
Відкритого призначення (фасадний вхід - під магазин, відкритий офіс, салон...)
Площа: 50
Особливість поверху: Цоколь
Фонд: Нежитловий
Поверх: 1
110 000 $
2 640 000 грн.
за м2: 2 200.00 $
Додати в закладки
07.09.2016
Відкритого призначення (фасадний вхід - під магазин, відкритий офіс, салон...)
Площа: 100
Особливість поверху: Цоколь
Фонд: Нежитловий
Поверх: 1
135 000 $
3 240 000 грн.
за м2: 1 350.00 $
Додати в закладки
19.08.2016
Відкритого призначення (фасадний вхід - під магазин, відкритий офіс, салон...)
Площа: 72
Особливість поверху: Цоколь
Фонд: Нежитловий
Поверх: 1
150 000 $
3 600 000 грн.
за м2: 2 083.33 $
Додати в закладки
27.05.2016
Відкритого призначення (фасадний вхід - під магазин, відкритий офіс, салон...)
Площа: 253
Фонд: Нежитловий
Поверх: 1
201 000 $
4 824 000 грн.
за м2: 794.47 $
Додати в закладки
29.04.2016
Відкритого призначення (фасадний вхід - під магазин, відкритий офіс, салон...)
Площа: 150
Фонд: Нежитловий
Поверх: 1
250 000 $
6 000 000 грн.
за м2: 1 666.67 $
Додати в закладки
04.04.2016
Відкритого призначення (фасадний вхід - під магазин, відкритий офіс, салон...)
Площа: 100
Фонд: Нежитловий
Поверх: 1
220 000 $
5 280 000 грн.
за м2: 2 200.00 $
Додати в закладки
04.04.2016
Відкритого призначення (фасадний вхід - під магазин, відкритий офіс, салон...)
Площа: 75
Особливість поверху: Цоколь
Фонд: Нежитловий
Поверх: 1
50 000 $
1 200 000 грн.
за м2: 666.67 $
Додати в закладки
19.01.2016
Відкритого призначення (фасадний вхід - під магазин, відкритий офіс, салон...)
Площа: 290
Особливість поверху: Цоколь
Фонд: Нежитловий
Поверх: 1
700 000 $
16 800 000 грн.
за м2: 2 413.79 $
Додати в закладки
11.01.2016
Відкритого призначення (фасадний вхід - під магазин, відкритий офіс, салон...)
Площа: 150
Фонд: Нежитловий
Поверх: 1
300 000 $
7 200 000 грн.
за м2: 2 000.00 $
Додати в закладки
25.08.2015
Відкритого призначення (фасадний вхід - під магазин, відкритий офіс, салон...)
Площа: 156
Фонд: Нежитловий
Поверх: 1
220 000 $
5 280 000 грн.
за м2: 1 410.26 $
Додати в закладки
11.08.2015
Відкритого призначення (фасадний вхід - під магазин, відкритий офіс, салон...)
Площа: 100
Фонд: Нежитловий
Поверх: 1
170 000 $
4 080 000 грн.
за м2: 1 700.00 $
Додати в закладки
22.07.2015
Відкритого призначення (фасадний вхід - під магазин, відкритий офіс, салон...)
Площа: 63
Фонд: Нежитловий
Поверх: 1
110 000 $
2 640 000 грн.
за м2: 1 746.03 $
Додати в закладки
16.07.2015
Відкритого призначення (фасадний вхід - під магазин, відкритий офіс, салон...)
Площа: 66
Особливість поверху: Цоколь
Фонд: Нежитловий
Поверх: 1
95 000 $
2 280 000 грн.
за м2: 1 439.39 $
Додати в закладки
25.06.2015
Відкритого призначення (фасадний вхід - під магазин, відкритий офіс, салон...)
Площа: 32
Особливість поверху: Цоколь
Фонд: Нежитловий
Поверх: 1
45 000 $
1 080 000 грн.
за м2: 1 406.25 $
Додати в закладки
24.06.2015
Відкритого призначення (фасадний вхід - під магазин, відкритий офіс, салон...)
Площа: 35
Фонд: Нежитловий
Поверх: 1
105 000 $
2 520 000 грн.
за м2: 3 000.00 $
Додати в закладки

-

Продаж – бізнес. Відкритого призначення (фасадний вхід)

Доволі часто трапляються випадки, коли здавалось би цікава та перспективна ідея для бізнесу не здобуває очікуваного успіху. Вже навіть на найперших етапах її реалізації вона провалюється, зазнає невдачі. І як не дивно, причиною цьому може бути навіть невдале, неправильне місце розташування чи то вашої крамниці, чи перукарні, книгарні.

Якщо вам потрібен не офіс, де не таким важливим є фасадний вхід, а приміщення під аптеку, магазин чи інші тому подібні заклади, потрібно особливу увагу звернути на їхнє місце розташування. Аби не повторювати чужих гірких помилок, не витрачати на рекламу шалених сум, які виходять за допустимі межі, краще вибрати приміщення, яке матиме вдале територіальне розміщення. А воно залежить насамперед від прохідності – наскільки багато людей проходять повз нього впродовж однієї години. Очевидно, що чим більше, тим краще. Також не менш впливовим фактором є те, чи не розмістились поруч з вами конкуренти, які вже встигли здобули в цьому районі чималеньку популярність. Краще придбати комерційну нерухомість в тій частині міста, де потенційні конкуренти будуть розташовані не так близько.

При виборі приміщення відкритого призначення слід звернути увагу на те, чи буде можливість поряд розмістити якісну зовнішню рекламу, яка привертатиме увагу перехожих і заохочуватиме завітати у ваше маленьке царство.

Якщо навіть ви вирішите змінити свою діяльність чи, як кажуть в народі, лишитись того ровера, тоді ви зможете переобладнати його під новий бізнес або навіть здавати приміщення в оренду і від цього отримувати прибуток. Якщо вдале місце розташування, зроблений хороший ремонт, то для вас не стане проблемою знайти охочих винаймати у вас цю комерційну нерухомість. Тому в будь-якому випадку ви завжди будете у виграші.