21.03.2017
Company news

       Незалежно від галузі, у якій працює  компанія та кількості співробітників у ній, непорозуміння та конфлікти у робочому середовищі все одно час від часу виникають і є закономірним явищем. Причин цьому може бути безліч, але однозначно необхідно вміти не тільки швидко зорієнтуватись та вирішити проблему у такий спосіб, щоб у подальшому вона не виникала, але і зробити належні висновки та навіть взяти  користь з цього для колективу зокрема.

       1 березня цього року було проведено черговий семінар, цього разу на тему «Управління конфліктами у робочому середовищі». Даний семінар організовано керівником відділу купівлі-продажу нерухомого майна Євгенією Михайлівною Шкап’як та Олесею Вікторівною Мартинюк – керівником відділу комерційної оренди нерухомості компанії «Дуоком».

 

Коментар від Олесі Вікторівни Мартинюк:

     «Тема цього тренінгу є завжди актуальною.  Існування будь-якого колективу неможливе без зіткнень різних поглядів, інтересів, амбіцій. Це призводить до конфліктів  як між співробітниками, так і з керівником . Невміння вирішити конфліктну ситуацію призводить до негативних наслідків -  втрачаються хороші фахівці та показники.  Сподіваюсь, що моїм колегам отримані знання допоможуть підвищити ефективність  роботи і досягнути кращої співпраці.»


Шкап’як Євгенія Михайлівна, керівник відділу продажу нерухомості компанії «Дуоком» зазначає:

        «Більшість людей вважає, що конфлікти – це від’ємні явища, що вони не можуть управляти ними і намагаються їх  уникнути, коли це можливо. Але конфлікти важко піддаються корекції, набираючи руйнівну силу. Це потрібно знати, і співробітники повинні розуміти, що конфлікти насправді збагачують життя, оскільки допомагають кожному учаснику колективу, і компанії, в цілому бути в «тонусі», вони  дозволяють визначити, що потрібно для розвитку і вдосконалення всіх сфер діяльності. Вважаю що сам по собі конфлікт не посилює і не послаблює компанію. Структурні методи вирішення конфліктів включають уточнювання виробничих очікувань, механізми координування і інтегрування, постановку більш високих за рівнем завдань і систему винагород. Якщо ж вміло працювати з конфліктом, то він укріплює і колектив і компанію в цілому, і допомагає виробити спільну концепцію управління як в малих, так і в найбільших компаніях.»