09.12.2016
Новини компанії

     Нещодавно співробітники  call-центру компанії «Дуоком» прийняли участь у тренінгу «Ефективна комунікація», що проводився у Львові бізнес-тренером Інгою Кирилюк. Вже за традицією, подібні заходи у нашій компанії проводяться регулярно, адже значною мірою допомагають колективу професійно  розвиватись та втілювати у життя свої задуми.

 

Коментарі від наших колег:


Ксенія Тимчій, керівник call-центру компанії «Дуоком»:
«Особисто для мене це була можливість вдосконалити свої знання на практиці та побачити своїх колег у не звичному для них середовищі. Ми з цього заняття отримали багато інформації, яка буде нам корисна в спілкуванні з клієнтами і дозволить знайти індивідуальний підхід, таким чином, їх знайомство із нашою компанією буде легким та приємним. А під час самого процесу пошуку або продажу нерухомості call-центр завжди буде готовий із радістю надати кваліфіковану консультацію.»


Ольга Нижник, адміністратор call-центру:
«Дуже цікава і пізнавальна інформація, яку можна застосовувати не лише у роботі, але й у повсякденному житті».


Світлана Ільчишин, оператор call-центру:
«Інформація, отримана на  тренінгу корисна та практична, також ці знання дадуть змогу більше прислуховуватись до клієнта та  отримувати від нього повнішу інформацію».


Ірина Ярошевська, оператор call-центру:
«Відвідавши тренінг я багато чого для себе дізналась та дуже хочу втілювати це в своїй роботі та повсякденному житті»

 

     Тож, як бачимо, тренінг пройшов із користю для наших колег і отримані  теоретичні знання та практичні навики допоможуть із легкістю знаходити рішення навіть у нетипових ситуаціях.