25.02.2016
Новини нерухомості

Зміни у законодавстві на нерухомість

З 1 січня вступили в дію нові правила перереєстрації  майна. Проектом даного Закону, пропонується внести зміни до законодавчих актів, які регулюють питання проведення державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, спрямовані на спрощення відповідної процедури. Уже діє електронний реєстр, куди потрібно вносити дані про реєстрацію права власності нерухомості. Право власності на нерухомість підтверджує свідоцтво, та з початку цього року, документ може бути в електронному реєстрі.

За терміновість реєстрації нерухомості потрібно платити

Нотаріус може зареєструвати право власності на нерухомість у період від одного до п’яти днів. Діє нова цінова градація. Якщо оформлення займає 2 години – оплата 5 мінімальних зарплат, а це близько 7000 тисяч гривень. Не термінова реєстрація становить близько 140 гривень офіційних платежів.

Як проводиться державна реєстрація на право власності

   Державна реєстрація прав проводиться за заявою заявника. Моментом прийняття заяви вважається дата і час її реєстрації у базі даних заяв. Інформацію про право власності з Державного реєстру речових прав, за бажанням, заявник може отримати  в електронному вигляді, а також, вона може бути надана нотаріусом  у паперовій формі, з урахуванням строку державної реєстрації, за який сплачено реєстраційний збір, шляхом її друку за допомогою програмних засобів ведення Державного реєстру прав на аркушах паперу без використання спеціальних бланків, проставлення підпису та печатки нотаріуса. При цьому документи, отримані в електронній і паперовій формі, мають однакову юридичну силу.

Фото: Шкап’як Євгенія Михайлівна (керівник відділу купівлі-продажу нерухомості компанії "Дуоком")

Отримати консультацію